Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
PauraCZ: Potřebuju LaFerrari, 10sad gum a asi 100galonů benzínu... přijď na Teamspeak, heslo máš zaslané v soukromé zprávě.
MC76: Ahoj, potřeboval bych nejzákladnějčí informace o komunikaci, připojení, pravidlech... SU-33, SU-27, L-39, a né moc létaný F-15.
Saburo: Nemám fakebuk, tak mohu jen tady, F-14, VF-111 Sundowners 200 "Miss Molly" :)
PauraCZ: Prijd na TS v soukromé zprávě máš adresu a heslo.
Clemex: Čau, byl by možný s vámi začít létat? Nejsem v simulátorech úplný nováček, něco mám nalítaný, ale chtěl bych se naučit víc o postupech, a samozřejmě si nechat poradit. S multiplayerem nemám zkušenosti. Mám L39 a mig 21, ale nebránil bych se pořídit něco jinýho.
Gimloo: Server MB2 je v provozu můžete pařit..letu zdar ;) ;)
PauraCZ: Server MB2 bude offline z důvodu převozu PC do nového působiště.
PauraCZ: Je vybráno. Přes 25l z Vás zaslalo příspěvek na MB2 server. Děkuji moc
PauraCZ: Sbírka na server MB2 400kč viz článek
Gimloo: V google Disku - Skiny na serveru - Byli aktualizovány skín Mi8 všechny . Pak UH-1 přidány nové a opravené Spec taky všechny. A nově přidány L-39C - Itali T7-LOT,N247SG,N2399X :)
rocketdog: Na tom Jakovi trvám!!! :-)
Martin2487: Ta mise co aktuálně běží na serveru neobsahuje F/A-18C !! A chybí tam i jak YAK-52 :D
danvac: lol, ED zlevnilo i predprodej Tomcatu na 63.99. ;-)
Unmar: Zdarec pánové, jaké máte heslo na TS? Díky
PauraCZ: Jistě na to je server mise tvorena
PhenomW10: Da se na servru zalitat jen tak?
PauraCZ: Ola
PhenomW10: Hola
danvac: Letovy plan na dnesni polet nad Normandii: «link»
danvac: Kdo chce na polet po Normandii? «link»
Vigo68: stáhnul ze stránek DCS
ZUMPIAK: Vigo68 ako si nahodil tu beta verziu? :)
PauraCZ: Tak to nastavení pomocníků bere od PC tvůrce mise. Po tom DCS výmazu ovládání se přenastavily tito pomocníci na default 100%. U sebe jsem dal zpět na 0%.
Saburo: Dělaly to Poník a Dora, vyzkoušeno a u obou je to teď v pořádku. Díky Pauro.
HOTELIER: roger that, díky
PauraCZ: Server je restartovaný tak ty vrtulaky zkuste.
PauraCZ: Cau Hotelier hlas se ve středu nebo čtvrtek 20h na TS Gimlovi, udělá s tebou seznamovací let.
HOTELIER: AHoj Pauro, podařilo se mi zaregistrovat u UVP a projít. Čekám na aktivaci fora a mám se ti ozvat o zařazení do výcviku. TS mb2 mám, ale nevím komu se tam mám ozvat a dostal jsem bogey dope na tebe tak poprosím o prvotní help:) Díky moc!
danvac: Paura, kdyz si otevru options z MB2 misi, tak tam je videt ["assistance"] = 100 u WW2 letadel.
Vigo68: tak open beta verze funguje
Vigo68: mam verzi 2.5.3.22176
Vigo68: jedu v release verzi, někde bude asi konflik verzí , zkoušel jsem se připojit na několik jiných free serverů, z 8mi pokusů padal jeden
Saburo: Ten problém s c++ mám taky u "release" verze. To bude problém DCSka s vzájemnou nekompatabilitou verzí a ne s Vaším serverem. Chtěl jsem vyzkoušet nešťastný asistent ve druhé verzi DCSka a vyhodilo mi to tu chybovou hlášku.
Saburo: O těch problémech s nastavením vím, to mám ošetřené a zkontrolované. Ten asistent mi běží jen u Vás na serveru od včerejšího večera, nikde jinde ani v off-line. Proto sem Ti psal.
Vigo68: ahoj, mám stejnej problém jako zumpiak, po nalogování na serer mi to taky hodí visual c++ runtime error, nevíte někdo co s tím?
PauraCZ: Asistenti se v ME nastavit nedaji. Věc klientů co mají nastaveno ve Speciální záložce. Jelikož DCS poslední dobou vše vrací do defaultu, je třeba se podívat do ¨vlastního nastavení.
Saburo: Čau Pauro, máte na serveru zapnutou asistenci při vzletu? Můžeš na to kouknout a případně to vypnout?
ZUMPIAK: Novy problem :_( ano nahle sa pripojim na server mb2 nabehne mi microsoft visual c++ runtime error. a vypne hru. chyba mi daky mod? pred tym mi to nerobilo :)
OtiZ2: Dik uz to vidim
OtiZ2: resp ake je heslo
OtiZ2: Caute, MB2 serve caucasus je chraneny heslom. preco?
ZUMPIAK: Vdaka hned si s vami zalietam :D
PauraCZ: zebanujem: mb2
Saburo: heslo Ti dají místní na TSku, ale pokud tam nechodíš, zkus název serveru, snad mě za to majitelé nezabanují
ZUMPIAK: Dakujem :) ) funguje. divne je ze sa to nezapne automaticky ako u mig 29 a f15 :D ja som uz bol ozaj na krasky s toho preco to nejde. este hladam heslo od servera v pravidlach ho nemozem najst :P
Saburo: Příďák se natáčí společně se směrovkou. Dá se ale odpojit / připnout pomocí kláves LAlt + Q.
ZUMPIAK: ahojte hram DCS kratku dobu a zakupil som si Flaming Cliffs 3. Pri su 27 a 33 sa mi neda zabacat na zemi. zadne klapky funguju len koliesko v predu sa netoci. neviete prosim poradit co to moze byt? Dakujem vam vopred :)
danvac: PauraCZ, mohl bys nasdilet logy z poslednich crashu MB2 serveru?
danvac: Polet Albatrosů - říjen - «link»
PauraCZ: No to přijď, COOP kampaň už je za dveřmi.

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.1 Definice

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

Gen 2.1 Definice
    Rozsahly vycet definic pojmu z pravidel letoveho provozu by presahoval ramec publikace.
    Uvedeny jsou puze nejzakladnejsi definice ve vztahu k operacnim proceduram pro IFR lety
    na serveru MB 2 v prostredi DCS WOrld.

Služba řízení letového provozu (Air traffic control service)
    Služba poskytovaná za účelem:
        a) zabraňovat srážkám
            1) mezi letadly a
            2) na provozní ploše mezi letadly a překážkami, a
        b) udržovat rychlý a spořádaný tok letového provozu.
        c) vojenska sluzba RLP poskytuje (mimo vedle vyse uvedenych) sluzby umoznujici
           efektivni plneni bojovych ukolu, dekonflikci civilniho a vojenskeho sektoru,
           a maximalni vyuziti zbranovych systemu s durazem na zemezeni CD a fratricidy.
Služba řízení letového provozu je poskytovana kombinaci dvou metod:
    Pozitivni kontrola (Pozitive Control)
    Proceduralni kontrola (Procedural Control)

1) Pozitivni kontrola je metodou RLP spocivajici v pozitivni identifikaci letounu, jeho sledovani a vedeni vzdusnym prostorem. Metoda vyuziva elektronickeho zpusobu kontroly autoritou odpovednou za prislusny vzdusny prostor. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana personalem a technikou MB 2 behem spolecnych misi na serveru MB 2.
    Konkretni forma tohoto zpusobu RLP pri spolecnych akcich MB 2 je:
        a) Stanoviste rizeni letoveho provozu odletu. priletu a priblizeni na jednotlivych zakladnach           (zpravidla TOWER)
        b) Stanoviste GCI behem bojovych letu
        c) Stanoviste FAC popr. AFAC nebo JTAC pri specialnich misich

2) Proceduralni kontrola je metodou RLP vyuzivající kombinace predem stanovenych a spolecne uznavanych narizeni a procedur. Tyto procedury maji byt formulovany tak aby byly nekomplikovane a lehce srozumitelne personalu RLP a posadkam letounu. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana Mapami IFR procedur CAUR FLIP a procedurami v dalsich castech teto publikace.

Meteorologické podmínky pro let podle přístrojů (IMC) (Instrument meteorological conditions) Meteorologické podmínky vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší význačné  oblačné vrstvy, které jsou horší než předepsaná minima meteorologických podmínek pro let za viditelnosti.

Meteorologické  podmínky  pro  let  za  viditelnosti (VMC) (Visual meteorological conditions)
Meteorologické  podmínky  vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší
význačné  oblačné  vrstvy,  které jsou  stejné  nebo lepší než předepsaná minima.

VFR Pravidla pro let za viditelnosti. Pravidla  letu v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC).
 
IFR Pravidla pro let podle pristroju. Pravidla letu jenz umoznuji prislusne vybavenym letounum s prislusne kvalifikovanymi posadkami provadet lety v podminkach pro let podle přístrojů (IMC).

Typy letist podle stupne rizeni letoveho provozu
1)    Rízená letiste. Volaci znaky TOWER, DELIVERY, APPROACH, RADAR.
2)    Nerízená letiste (s aktivni vezi). Volaci znak INFO.

       Zásadní rozdily.
       Nerízená(INFO) poskytuje informace o provozu na letisti a na letistnim okruhu.
       Neudeluje povoleni. Odpovednost za bezpecnost letoveho provozu je u pilota.
       Rízená(TOWER). Poskytuje informace, povoluje procedury a nese odpovednost za bezpecnost
       letoveho provozu v useku sve autority (kontrolni zóne letiste).

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

GEN 1.01 Uvod

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.1 Úvod

Preambule
Veškeré následující dokumenty a informace, jak ve formě textové či grafické, se vztahují k a jsou použitelné pouze v herním software DCS World a jeho modulech.V žádném případe nejsou určeny jako učební medium nebo procedury pro reálný letový provoz a navigaci. Všechny mapy a postupy jsou přizpůsobeny možnostem software DCS World a tudíž neaplikovatelné v reálnem letectví a jejich použití tímto nesprávným způsobem je životu nebezpečné.

Organizace vydavající publikace
AIP Letecká Informačni příručka IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie (Aeronautical Information Publication  IFR, DCS World V 1.5 (Georgia) je projektem serveru MB2 hostujícího herni software DCS World a jeho moduly.
'Caucasus Region Flight Information Publication' CAUR FLIP je produkt spolupráce komunit MB2,
Black Eagles, TOPGUN a 312 SQ. Koordinující vydavatel je Papi (MB2) ve spolupraci s Honzou (MB2). Formátovaní elektronického kneeboardu provádí Gimloo (MB2).

Určení a rámec
Cílem dokumentace je poskytnout informaci k letovému provozu v DCS World (nejen na) serveru MB2. Rozhodnutí učinit tak formou Letecké informačni příručky sleduje záměr přiblížit se reálným procedůrám, ale zachovat si přitom herní charakter. Cílem je zábava a ne omílání nekonečných předpisů.

Co je AIP neboli Air Information Publication - česky Letecká Informační příručka. V reálném letectví publikuje každý stát, který je členem ICAO publikaci, obsahující informace nutné k bezpečnému letovému provozu ve vlastním vzdušném prostoru. Obsahem jsou zákonná ustanovení, bezpečnostní předpisy, odchylky od mezinárodních pravidel a dokumentace k letištím na území daného státu. Tyto informace jsou podávány formou textovou a formou mapového materiálu a zpravidla děleny na části VFR a IFR. Rozsah reálných AIP je značný.
Naše AIP Letecká informačni příručka pro Gruzii je zpracovaná podobnou strukturou jako realné AIP, ale její účel a obsah je mirně odlišný:
nechceme poskytovat soubor nekonečných předpisů ani nikomu nic nařizovat. Podáváme informace k postupům, které využíváme při našich online akcích a pro ty, kteři se těmito postupy chtějí řídit vysvětlujeme jak a proč tyto postupy fungují.
Duležité je vědět, že ani v reálném letectví se nikdo Letové Informačni příručky neučí nazpamět.

Co je FLIP neboli Flight Information Publication česky Letová Informačni publikace? Komerční a nebo vojenské autority vydávají mapové soubory pro určité (i mezinárodní) oblasti, koncipované tak aby byly snadno použitelné během letu.
Naše CAUR FLIP (DCS World v. 1.5xx) je mapový soubor obsahující letištní diagramy, mapy standartních přístrojových odletů a přibližení, nouzové procedury a sektorové mapy využívané při společných akcích výše uvedených jednotek v Kavkazskem Regionu (zkratka CAUR - Caucasus Region). V soucasné době sestává z oblasti Gruzie.

Obsah AIP LETECKÉ INFORMACNÍ PRIRUCKY IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie
Cast 1: LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA. Všeobecné informace. Vysvětlení použití materiálů obsažených v Letecké Informačni příručce, komunikační data, navigační data oblastí a letišt s informacemi k IFR procedurám.
Cast 2: CAUR FLIP.

Aplikovane ICAO dokumenty
Příručka je zpracovaná tak, ze simuluje platné procedury ICAO pokud to dovoluje engine hry DCS World.
Procedury vytvořené podle  ICAO Standartu (ICAO Dokument 8168 vol II) jsou označeny v záhlaví zkratkou PANS-OPS.

Publikacni medium
Letecká Informační Příručka IFR, DCS WOrld je publikována na                                                       http://mb2.cz/domains/MB2/index.php/dcs-home
Mapový soubor CAUR FLIP lze stáhnout na https://dl.dropboxusercontent.com/u/62128874/FLIP_DCS.pdf
K dispozici je tez Elektronická Letová informační publikace Kavkazské oblasti CAUR FLIP pro elektronický Kneeboard ve hře DCS World. Elektronický kneeboard vychazi z PDF formatu, ktery je vzdy nejaktualnejsi. Podrobnosti naleznete v casti FLIP CAUR v kapitole Letová informační publikace.

Intervaly zmen
Údaje jsou doplnovány v nepravidelných časových intervalech o nové procedury, opravovány chyby nalezené ve stávajících procedurách apod.
Před každou větsi společnou misí je vhodné stahnout si nejnovějši soubory potřebnych dat z výše uvedených linků.

Zádosti a feedback
Všechny žádosti ohledně dodání CAUR FLIP, hlášeni případných chyb a otázky k procedurám adresujte na forum stránek MB2 nebo do komentářů. Popřípadě kontaktujete vydavatele (Papi, Honza) přímo na TS3 serveru MB2: ts3.mb2cz (Heslo: "precti si pravidla" bez úvozovek, háčků a čárek).

Utajeni
Veškeré informace čerpají z civilních zdroju. Jsou-li simulovány vojenské procedury, pak jsou užity neutajené informace volně přístupné v civilní literatuře nebo na www.

Statistiky na DCS World serveru MB2

Ahoj piloti s nadšením vám musím oznámit, že se nám konečně povedlo zprovoznit webové online statistiky na našem DCS World serveru. V plánu jsme to měli již delší dobu, ale bohužel pokud neumíte psát v php můžete jen plánovat, ale nikam se nedostanete. Proto bych chtěl hodně moc poděkovat pilotovi jménem 312_strycekFido, který viděl naší výzvu napsanou 11.3.2016 na facebooku a rozhodl se nám s tím pomoci. Dnes je 30.3.2016 a máme tu statistiky hotové v provozu. Myslím že se toho tedy pilot 312_strycekFido zhostil na výbornou a tímto mu chceme poděkovat za dobře odvedenou práci pro naší komunitu virtuálních pilotů. 

Do provozu byly uvedeny okamžitě bez větších testů a zkoušek. Pokud tedy najdete někde nějakou tu chybičku dejte nám prosím vědět do soukromé zprávy. Děkuji Svejk.

Pro velkou náročnost se statistiky na webu aktualizují pouze jednou za 12h. Samozřejmě ve hře se můžete podívat na statistiky okamžitě. Stačí do chatu napsat příkaz pro zobrazení "-stats" a zobrazí se vám ostatní příkazy, které lze ve hře použít, případně se o dalších příkazech můžete dočíst v předchozím článku.

Co všechno můžete ve statistikách najít? Je toho opravdu hodně. Na první stránce najdete hned tři sloupce s top desítkou pilotů v PVP, dále prvních deset pilotů kteří našemu serveru věnují nejvíce času aposlední sloupec zobrazuje nejpoužívanější stroje  na našem serveru. Dále najdete na browse statistics všechny piloty, kteří odlétali minimálně jednu minutu na našem serveru primárně seřazené podle skutečně odlétaných hodin. Dále si můžete řadit seznam dle libosti a nebo vyhledat konkrétní osobu podle jména nebo ID přiděleného serverem. Pod každým jménem se pak skrývají nejpodrobnější statistiky. Tedy kolik jste strávili času v jednotlivých strojích a kolik jste s nimi skutečně nalétali hodin s přesností na minuty atd.... Dále již asi není nutno podrobně vysvětlovat a rovnou se podívejte sami. Na statistiky se dostanete přes DCS Menu třetí nabídka od shora.

náhled stats

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUCKA, DCS WORLD

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie


GEN 1 Všeobecné Informace
            GEN 1.1 Úvod
            GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporučení a postupů
            GEN 1.3 Meřící systém
            GEN 1.4 Přepočítávací tabulky
            GEN 1.5 Seznam radionavigačnich zařízení
            GEN 1.6 Komunikačni tabulky
            GEN 1.7 Mapové značky
            GEN 1.8 Letecké mapy
            GEN 1.9 Letecké informačni a provozní služby
            GEN 1.10 Zkratky používané v publikacich AIP
          

GEN 2 IFR Letové procedury na MB2 v prostředi DCS World
            GEN 2.1 Definice
            GEN 2.2 Komunikace
            GEN 2.3 Struktura letu podle pravidel pro let podle přístrojů (IFR)
             

AD 1  Letiště
            AD 1.1 Přehled letišt'
            AD 1.2 Letiště (IFR)
                       Kobuleti UG5X
                       Batumi   UGSB
                       Kutaisi   UGKO
                       Senaki-Kolki UGKS
                       Suchumi-Babushara UGSS
                       Vaziani UG27                                                                                                                

FLIP CAUR      Letová informační publikace

Mig Alley Zona v nové misi Trénink a Bitva o Sochi

Postupně vylepšujeme naší multiplayerovou misi v novém DCS 1.5. Mise už objemově narostla do značných rozměrů a proto do ní postupně přidáváme pokročilejší skripty.

Tak jako před rokem, do mise prvně přidáváme MiG Alley Zonu. 

Velká zóna nacházející se východně od letiště Kutasi, jakožto hlavní stanoviště pro letadla Mig-15 a F-86F, slouží jako bojová a tréninková zona pro stíhací letouny z 50.let. V zoně můteže bojovat proti AI cílům, které si vyvoláte přes nabídku rádia (F10), pokud letíte v modrém stroji z Kutaisi. Výběr je docela pestrý v tom, že jsi jednotlivé cíle můžete spustit naráz. Pro PvP boj je tu letiště Vaziani, z kterého startují červení hráči musející dodržet pravidlo o neopouštění této zony. Pro případ je zona na mapě vyznačena modrými bunkry nebo je zakreslena v briefinku, pokynech.

Je jenom na Vás jak se domluvíte, jestli chcete společně letět pro AI cílům nebo se pustit do sebe jako hrdinové nad Koreu. Mig Alley

Map v1.5u

 

 

Forrestal

Leatherneck shání data, informace a obrázky o letadlové lodi třídy Forrestal.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=162569

Loď Forrestal

Rozbíháme server DCS 2.0 - Mise Desert Training

 
Jelikož naše mise na serveru DCS 2.0 dostává konkrétnější podobu a to nejen z hlavy mé, ale také ostatních členů =MB2= letky, kteří mají zajímavé nápady jak zpestřit mapu Nevady, tak Vám o ní prozradíme stručné info. Další velký článek bude později.
 
Misi můžete hledat pod názvem "001 Desert training" a bude se držet scénáře, který už znáte z naší mise v DCS 1.2, a to jest: Modří volně létají, trénují a případně bojují s červenými.
Červení mohou bojovat pouze, když do jejich RED Zony vletí modrý letoun. Mise bude dojjazyčná (CZ, EN) a bude obsahovat podobné funkce k trénování jaké znáte z DCS 1.2
 
Novinkou bude "mise uvnitř mise", kterých se dočkáte později.
Co mise zatím obsahuje:
- Všechna letadla a vrtulníky min. ve dvou variantách kamufláže vyjma zabugované C-101 a Mig-21.
- Tréninkové pozemní cíle dle obtížnosti EASY, MEDIUM, HARD
- PvP zónu "RED ZONE"
- Vozidla k ježdění po městě a oválu.
...Později přibudou další prvky
DCS v2.0 boxart v1DSC Nevada map 1
 
 
Až bude mise Nevady hotová zaměříme se na Misi v Černém moři. Mise pak budeme střídat či spouštět současně, abychom Vám co nejvíce vyhověli.
Neváhejte se připojit do mise a zalítat nebo s námi klábosit na TS3 MB2.cz případně si potrénovat se zkušenou Letkou =MB2= 1.Flight.
 
 

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 151 hostů a žádný člen

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

duben 2019
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
květen 2019
Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři