Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
Saburo: ne pouhé připojení není příčina, to vykopávání souvisí s poškozením Spita, hlavně s poškozením jeho motoru...
PauraCZ: Jako že když si vlezl do Spita tak se lidi odpojili?
Saburo: Dnes se mi asi podařilo vykopnout pár lidí ze serveru, měl jsem Spita a ten je malinko zabugovanej, jestli nebude lepší ho vyjmout ze seznamu než ho dají opraví... Mě to koplo taky.
Choleras: ahoj
Choleras: Mayer
Choleras: ahoj
Svejk: Honza_79 Děkujeme a dost možná tvoji nabídku využijeme. Pokud lítáš přijď si s námi zalítat na ts3. Zatím ahoj
Honza_79: Nedá mi to a musím zareagovat na starý dotaz ohledně češtiny. Češtinu dělám já a co se týče misí je přeložena většina základních misí a kampaní. Bohužel čeština na některé moduly se prozatím není součástí hry – snad se tam brzy dostane. Každopádně pokud někdo chtěl CZ mise k nějakému modulu zkuste napsat.
Paulus: Díky, heslo už mám! :-*
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
ReD6: Ďakujem pekne, znie to celkom ako dobrá výzva :D , nebude to môj prvý modul, už dávnejšie rozmýšlam nad Mig-21. Ale počul som o problémoch s aktiváciou a s letovým modelom.
Martin2487: Za sebe mohu říci, že Mig-21bis,funguje celkem dobře. Ještě je ale co zlepšovat v letovém modelu. Příprav se na to, že nebude vůbec jednoduché se s tím naučit létat. Např. za letu je třeba prakticky neustále nutné trimovat výškovku. Z letounu je také dost omezený výhled. Pokud nejsi zvyklí na umělý horizont ruské provenience (jiné pojetí zobrazení informace o poloze letounu) tak to bude jedna z dalších věcí na které si bude nutné zvyknout. Naučit se správně přistávat bude asi nejtěžší. Jsou tam celkem dobře zpracované cvičné mise takže létat se s tím dá naučit. Vyžaduje to ale hodně trpělivosti! Samozřejmě nevím kolik máš zkušeností s létáním. Pokud by to měl být první modul do DCS tak bych zkusil začít s něčím méně náročným. Jinak je to letoun který má duši a osobně s ním létám velmi rád :)
ReD6: Ahoj, oplatí sa kúpiť modul Mig-21bis? Funguje dobre?
Saburo: na jejich FB, ale jinak je to název serveru malejma písmenama
Petr156: Ahoj , kde bych mohl najít heslo na server?? dík
Redy19: Ahoj, Nevíte proč mě zmizla tak polovička serveru? Mimo jiné i MB2. Díky...
Svejk: VÝZVA!!! pro všechny nově registrované hráče piloty seberte odvahu a přijďte se nám představit na TS3 do místnosti Výcvik. Děkuji za spolupráci čím více nás bude tím lépe. ;)
PauraCZ: Česky přeložené moduly jsou opravdu ty první z nich od F3 až k UH1. Moduly po nich mají tak akorát přeložené ovládaní. Překlad dělají samozřejmě češi.
Unmar: Ještě by mě zajímalo kdo vlastně dělá překlady do DCS. Samy Rusové, nebo to je nějaká kooperace?
Unmar: Zdar pánové. Mám dotaz. Které moduly jsou v češtině, ideálně mají českou kampaň? Mám a-10c a FC3 a ty česky jsou. Pokukuji po L39, a nějakého toho miga bych taky bral
nonik_raf: jasně dojdu na TS dik za info
Svejk: Přijď na ts3 a začni s námi pravidelně lítat a uvidíme kdo se tě ujme. Jinak na závěr tě otestuje PauraCZ
nonik_raf: zdar komu se mam na ts nahlasit chci absolvovat vycvik před vstupem do UVP topganu dik nonik_raf
nonik_raf: Zdar letci jake je heslo na server DCS diky za odpoved
Gimloo: vždy tak na večír kolem 19 až 20 hodiny tam dochází na TS já až ve středu... :)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím! Povedlo se mi prokousat se až sem, přihlášení do TS3 taky OK.. ;-) Až tu někdo bude, stavím se pro další základní informace.. ;-)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím!
Svejk: Už se těším na polet
Svejk: Jako novinku jsem přidal TS3 Viewer do sloupku vpravo jen s tou výjimkou že se tam zobrazují jen obsazené místnosti a hráči v té místnosti. ;) :)
Svejk: Tak snad už bude zase vše ok chyba na stránkách opravena. Mohu pokračovat v dovolené
Deschain: oprava: 9 cervence
Deschain: Budu kupovat Tacview pokrocilou edici, cim vic se toho koupi tim to bude levnejsi + je tam sleva 40% do 9 cervna. takze po vecerech na MB2 me kontaktuje , jsem schopnej to koupit a pak mi poslete kolik to bude stat
=BA=Pali: «link»

Z dnešného lietania :)
Romel_cz: ahoj ,nevíš jak mam zapnout světlo ve hře? jsem se připojil a v kokpitu je tma jak v prdeli.nic nevidim.dĚKUJI
Romel_cz: jak zapnu ve hře světlo.nic v kabině nevidim
Svejk: Budu na ts3 kolem 22:30 kdo bude mít zajem se semnou proletět dejte vědět zde nebo přijďte na ts3 v půl 11 večer do Dcs-Výcvik
Romel_cz: dobrý den přeji
Redy19: Už se těším až se vrátím z letní přestávky. :-D :P
Svejk: Tak co nováčci dáme nějaký společný polet na seznámení se? ;) S menší instruktáží? 8)
Pitti: Ahoj všichni :)
Svejk: Ahoj scházíme se na TS3 ;)
Hrbola80: Ahoj všichni ve spolek a děkuji za přijetí
Svejk: Chystá se veřejná mise, všichni zváni,
neblbni a přidej se!
středa 26. 10. 2017, 22:00
Svejk: Tak jak už ti to jde?
Maty: Jsem na TS 312 TS Server - Úl
Maty: Pro Brava nedaří se mi přihlásit se na TS hlásí mi to chybu ,,Failed to resolve hostname 'ts3.mb2.cz'"
Rapier: Ahoj na zing,cz vyšel článek o leteckých simulátorech «link»
pavel154: O.K. Dík. V tom případě byl by někdo ochoten zítra 23.3. po 20:00 prokonzultovat se mnou na TS některé technické záležitosti DCS?
Svejk: Pavle154 momentálně to nutné není ale pokud budeme opět nuceni ts3 zabezpečit na takto vysoký level tak se k nám nedostaneš

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

    • Avatar uživatele bejvalo
    • Dotaz na skinování (5 Příspěvky)
    • ok. diky moc. zastavim se za vama :) jinak diky za server, jedine schopne...
    • 1 týden 6 dní zpět

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 2.3 Struktura IFR letu

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

GEN 2.3     STRUKTURA LETU PODLE PRAVIDEL PRO LET PODLE PRISTROJU (IFR)

Obecné údaje
Let podle pravidel pro let podle pristroju (IFR) probiha ve ctyrech fazich. Tyto jsou na obr. 1 barevne rozliseny:
        1)Standartní přístrojový odlet (Standard instrument departure) -zelená
        2) Trat (Enroute) - oranzová
        3) Standartní přístrojový přílet (Standard instrument arrival) - cervená
        4) Přiblizeni podle přístroju (Instrument approach) - modrá a cerná

IFR let probiha po tratovych bodech, ktere mohou byt definovany na zaklade RNAV zarizeni, podle pocitacem generovanych navigacnich dat z pozemnich nebo kosmickych navigacnich zarizeni, z vlastniho vybaveni letadla nebo jejich kombinaci. Odletova, priletova a priblizovaci faze je vztahovana na urcite navigacni zarizeni nebo na kombinaci nekolika - viz vyse.
Fáze konecného priblízení obsahuje cást pro nezdarené priblizeni navazujici na vyckavani.
Kazda letova faze IFR letu ma pocatecni a konecny tratovy bod.
Pro kazdou fázi IFR letu a pro kazde letiste s kontrolou RLP (resp pro kazdy enroute sektor IFR letu) je poskytován specialni mapový materiál.

Material v teto AIP a v CAUR FLIP obsahuje mapy a procedury pro:
       Standartni pristrojové odlety (Standard instrument departures) a
       Priblizeni podle pristroju (Instrument approaches)

StrukturaIFRLetu 2

Obr. 1 graficky znazornuje IFR let zacinajici a koncici na letisti Jicin Intl LKJC. Refernecni navigacni zarizeni je zde TACAN JCN CH24X. Aktivni RWY 09. Vyznaceny jsou jednotlive faze letu a vsechny proceduralne dulezite tratove body. Na zaklade tohoto schematu budou dale popsany jednotlive faze letu IFR.

Popis úseku letu

1) Standartní přístrojový odlet (Zelená) - dále v textu: SID.
Struktura SID je diktována terénem, obklopujicim letiste a pozadavky RLP vzhledem k návaznosti na prubeh IFR trati od letiste. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu SID.
SID se vztahuje k navigacnimu zarizeni instalovanemu na letisti nebo v jeho blízkosti.
Pokud neexistuje vhodne navigacni zarizeni, nebo pro zjednoduseni toku letového provozu je mozno
uzivat operacnich odletových procedur (analog s civilnimi vicesmerovými odletovými procedurami).
Pocátek SIDu je na DER (departure end of runway) - odletovém konci VPD. Pro pilota zacína SID prakticky na VPD po udeleni povoleni k vzletu.
Trat SIDu sestává z jednoho nebo více tratových bodu, vztahujících se k danému navigacnímu zarízení.
Konec SIDu lezi na prvnim fixu/tratovém bodu nebo navigacnim zarízení tratové fáze letu (na obrázku orámováno oranzove).
Jméno procedury sestává z oznacení dráhy (smer startu) a jména poslednío tratového bodu. Príklad z obr.1:
SID 09 CIPÍSEK - SID se startem z dráhy 09 a koncem procedury na tratovém bodu CIPÍSEK. V nasem prípade má SID dva tratové body: RUMCAJS na ose dráhy a koncový WP procedury CIPÍSEK dále na severovýchod.

2) Trat (Oranzová)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska je trat vlastní bojová mise.
RLP je (pokud neni stanoveno jinak) vedeno formou pozitivni kontroly (GCI), nebo proceduralne podle map nebo postupu podaných behem brígingu misí.
Trat zacíná prvním WP trati (zároven poslední bod SID) - v prípade obr. 1 CIPISEK a konci poslednim WP trati (prvním WP príletu) v nasem prípade CESÍLKO.

3) Standartní přístrojový přílet (Cervená)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska prechod od konce bojové mise k zacatku priblízeni podle prístroju.
Zacátek je na posledním WP trati (Obr. 1 CESÍLKO) a konec je na IAF Priblízení podle prístroju (Obr. 1 IAF KREMÍLEK). RLP zajistuje (pokud neni stanoveno jinak) GCI. Behem této fáze se provádi sestup z operacni výsky na výsku priblízeni a je navázán kontkat s RLP na cílovém letisti (TOWER) za úcelem vstupu do procedury priblizeni podle prístroju (viz Komunikace).

4) Přiblížení  podle přístrojů (Modrá) - dále v textu: IA.
Přiblížení na přistání využívající přístroje pro navigační vedení letadla založené na postupu přiblížení podle přístrojů.
Pro IA existují dvě metody:
a) dvojrozměrné IA s využitím pouze směrového vedení (napr TACAN);
b) trojrozměrné IA s využitím směrového a vertikálního vedení (napr ILS).
Směrové a vertikální vedení je zajišťováno buď:
a) pozemními radionavigačními prostředky; nebo
b) počítačem  generovanými  navigačními  daty z pozemních navigačních zařízení, kosmických  navigačních zařízení, z vlastního vybavení letadla nebo jejich kombinací.
Struktura IA je dana terénem obklopujicim letiste, metodou procedury (viz vyse) a v zavislosti na metode typem navigacniho zarizeni, okolo ktereho je procedura konstruovana. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu IA.
Ucelem IA je vést letadlo po preletu IAF na pristání v hranicich urcenych minim a udrzeni dostatecne vzdalenosi od prekazek behem cele fáze letu.

Tratove body procedury
IAF           - Fix počátečního přiblížení
IF            - Fix středního přiblížení                                                                 
FAF (FAP)     - Fix konečného přiblížení (Bod konečného přiblížení)    
MAPt (MDA(H)) - Bod zahájení postupu nezdařeného přiblížení (Minimální (nadmořská A) výška pro klesání H)

IA sestavá ze 4 fází ohranicených odpovídajícimi fixy (tratovými body):

Pocátecni faze - Intial: Zacína na IAF, konci na IA. Na Obr. 1 je zacátek na IAF KREMÍLEK a konec na IF VOCHOMURKA. V teto cásti letoun ukoncil priletovou cást a manévruje do pozice strední fáze IA. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 300m (984ft).

Stredni Fáze - Intermediate: Zacína na IF, konci na FAF (resp. FAP). Na Obr. 1 je zacátek na IF VOCHOMURKA a konec na FAF. Rychlost a konfigurace letounu je ve strední fázi upravena pro vstup do koncové fáze priblízení. Proto je sklon sestupove roviny ve strední fázi co nejnizsí. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 150m (492ft).

Konecná fáze
Konecná fáze zacína pro dvojrozmerný (resp. trojrozmerný) IA na FAF (resp. FAP) a konci na MAPt (resp. MDA(H)).

Typy konecné fáze IA:
Nepresné na MDA/H (dvojrozmerné - viz výse) - po vstupu do konecné fáze priblízení sklesá letoun n a  MDA/H a pokracuje na MAPt
Nepresné s konstantním sklonem sestupu (dvojrozmerné) - mezi IF a  FAF letoun zahajuje setup tak aby nad FAF sklon sestupové roviny odpovídal 3°.
Presné ILS (trojrozmerné) - Konecná fáze priblízení zacíná na FAP. FAP je bodem na stredové linii lokalizatoru, kde se výska strední fáze pribízení protíná se sestupovou rovinou ILS.

Dvojrozmerná konecná fáze IA
FAF je umísten na trati koncového priblízeni ve vzdálenosti, která umoznuje zvolit pristávaci konfiguraci a sklesat z vysky stredni fáze priblízení na výsku MAPt (resp MDA(H)) pro primé priblízení nebo pro vizuálni circling. Optimálni vzdálenost FAF od prahu dráhy je 9.3 km (5NM). Maximální vzdálenost nemá prekrocit 19 km (10NM). Sestup je zahajován pred dosazením FAFu aby sklon sestupové roviny nad FAFem odpovídal 3°. Je-li k dispozici informace o vzdálenosti, je mozno uziti sestupovych tabulek.

Trojrozmerná (presná) konecná fáze IA
Obecne se FAP (v DCS World) nachází ve vzdálenosti 7.2 km (4NM) od prahu dráhy. ùhel sestupové dráhy ILS je 3°. Prostor konecného priblízení je pri presných priblízeních uzsí nez pri nepresných. Proto pilot musi striktne dodrzovat kurz a setupovou rovinu danou ILS. Odchylka vyssi nez polovina smerového nebo vyskového sektoru priblízení muze vest k vyboceni z chráneného sektoru a ztrate ochrany pred prekazkami. Prostor konecného priblízení muze obsahovat fix nebo zarízeni, umoznujíci kontrolu uhlu sestupu. Tuto funkci muze plnit vnejsí polohové návestidlo nebo vzdálenost od DME. Výska nad daným fixem je publikována.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 48 hostů a jeden člen

  • Choleras

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

únor 2018
Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
březen 2018
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři