Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
danvac: Galedil, lepsi se zajit zeptat na discord nebo TS. Na MB2 je vypnuta "zjednodusena radiokomunikace", takze je treba pouzit spravne radio a primo urcenou klavesu pro vysilani na spravnem radiu.
Galedil: medzicasom som nasiel odpoved. je to RAlt+\
Galedil: len jedna rychla otazka. Na oboch testovanych serveroch (perzsky zaliv aj Kavkaz) ma ignoruje ATC. Na nic mi neodpovedaju, pri prilete a pokuse o pristatie mi dokonca backslash nevyvola ziadne menu - t.j. v noci neviem ani len rozsvietit drahu. Frekvencie mam nastavene a inde mi to funguje. Je nieco specificke pre MB2, co musim urobit? Diky
PauraCZ: Máš to ve zprávách
wilddreams: Ahoj, mohu pozadat o pristup na TS ???
PauraCZ: PM zaslana
DaweesCZ: Zdravím, mohu poprosit o přístup na ts ?? Děkuji
PauraCZ: Maš ji v PM
MajkyQSK: Zdravím mohol by som požiadať o prístup na ts :)
bejvalo: dik za tip. pomohli i kluci z AVS. stacilo nekolikrat vjet do multiplayeru a zpet, refresh nepomahal ale tohle jo.
PauraCZ: Nech 3min otevřené lobby, pak se připoj přes IP 82.99.130.156:11308
bejvalo: tak ani dnes nic. vidim jen persky zaliv. a jednou za 10 refreshu nevadu. kavkaz vubec. nevite kde by mohl byt zakopany pes?
bejvalo: ok. diky
Martin2487: Je to z toho důvodu ,že od 19:30 poletíme misi v rámci kampaně Tah perským jezdcem proto až do cca 23:00 bude server rezervován pro kampaň. Poré už bude na serveru běžet MB2 mise.
bejvalo: chlapi nevite prosim, kde najit mb2 servery? vidim jen persky zaliv. filtry vypnute, aspon myslim,

btw mate zavirovany web. kdybyste to chteli nejak resit, popr. redesign, dejte vedet ;)
AdamZajak: heslo od TS
AdamZajak: mozem poprosit
PauraCZ: Nová mise na serveru - Turecká invaze - «link»
lumptom: aha .... přehlídle jsem asi ... každopádně díky
Saburo: Ta freq. je 127,5 v briefingu to je spolu s kanálem TACANu a ICLS.
lumptom: Ahoj, ještě jeden dotaz, včera jsem trénoval s F-18 z CV-74 Stennis, ale nebyl jsem schopen ho kontaktovat přes rádio při návratu .... na jaký frekvenci přijímá věž CV-74? V briefingu to není ...
Martinisko: Ahoj, mohl bych požádat o přístup na TS? Rád bych se přidal do party
Saburo: Požadavek na heslo tam zůstal zapomenut po včerejší misi kampaně, bude to změněno na standard bez hesla.
lumptom: zdar .... chci se zeptat protože jsem to nikde nenašel ... jaý je heslo na server MB2?
PauraCZ: Mas to v PM
Tomas: zdravím,mohl mohl bych požadat o přístup na Ts :)
PauraCZ: Morbo máš zaslaný přístup v PM
Morbo: Zdravim, mohl bych požádat o přístup na TSko a předání informace Paurovi o soukromé zprávě na MB2? Díky :)
PauraCZ: Od září můžete zasednout do lavic(kokpitů) výcviku 1.Flight. Pokračujeme ve Vašich lekcích s tím, co umíte naposledy.
Pro nezúčastněné misí Velké Opakování, budou tyto mise opět dostupné.
PauraCZ: Velké letní slevy v DCS do 14.7. Tak to využijte, hlavně na mapu zálivu ať můžete létat kampaň!
PauraCZ: Draintixi maš to v PMce
Draintix: mohol by som sa pridať, pošlete mi adresu ts3 serveru?
Gimloo: Server má novou IP adresu 88.146.253.14
Saburo: Čau Pauro, až budeš updatovat server, dej prosím nějakou A-8 na Kavkaz, díky.
PauraCZ: Nový Bojový Výcvik v plánovači
Rannisokol: Ahoj poslal by mi nekdo prosim heslo a adresu TS serveru?
PauraCZ: Potřebuju LaFerrari, 10sad gum a asi 100galonů benzínu... přijď na Teamspeak, heslo máš zaslané v soukromé zprávě.
MC76: Ahoj, potřeboval bych nejzákladnějčí informace o komunikaci, připojení, pravidlech... SU-33, SU-27, L-39, a né moc létaný F-15.
Saburo: Nemám fakebuk, tak mohu jen tady, F-14, VF-111 Sundowners 200 "Miss Molly" :)
PauraCZ: Prijd na TS v soukromé zprávě máš adresu a heslo.
Clemex: Čau, byl by možný s vámi začít létat? Nejsem v simulátorech úplný nováček, něco mám nalítaný, ale chtěl bych se naučit víc o postupech, a samozřejmě si nechat poradit. S multiplayerem nemám zkušenosti. Mám L39 a mig 21, ale nebránil bych se pořídit něco jinýho.
Gimloo: Server MB2 je v provozu můžete pařit..letu zdar ;) ;)
PauraCZ: Server MB2 bude offline z důvodu převozu PC do nového působiště.
PauraCZ: Je vybráno. Přes 25l z Vás zaslalo příspěvek na MB2 server. Děkuji moc
PauraCZ: Sbírka na server MB2 400kč viz článek
Gimloo: V google Disku - Skiny na serveru - Byli aktualizovány skín Mi8 všechny . Pak UH-1 přidány nové a opravené Spec taky všechny. A nově přidány L-39C - Itali T7-LOT,N247SG,N2399X :)
rocketdog: Na tom Jakovi trvám!!! :-)
Martin2487: Ta mise co aktuálně běží na serveru neobsahuje F/A-18C !! A chybí tam i jak YAK-52 :D
danvac: lol, ED zlevnilo i predprodej Tomcatu na 63.99. ;-)
Unmar: Zdarec pánové, jaké máte heslo na TS? Díky

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.1 Definice

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

Gen 2.1 Definice
    Rozsahly vycet definic pojmu z pravidel letoveho provozu by presahoval ramec publikace.
    Uvedeny jsou puze nejzakladnejsi definice ve vztahu k operacnim proceduram pro IFR lety
    na serveru MB 2 v prostredi DCS WOrld.

Služba řízení letového provozu (Air traffic control service)
    Služba poskytovaná za účelem:
        a) zabraňovat srážkám
            1) mezi letadly a
            2) na provozní ploše mezi letadly a překážkami, a
        b) udržovat rychlý a spořádaný tok letového provozu.
        c) vojenska sluzba RLP poskytuje (mimo vedle vyse uvedenych) sluzby umoznujici
           efektivni plneni bojovych ukolu, dekonflikci civilniho a vojenskeho sektoru,
           a maximalni vyuziti zbranovych systemu s durazem na zemezeni CD a fratricidy.
Služba řízení letového provozu je poskytovana kombinaci dvou metod:
    Pozitivni kontrola (Pozitive Control)
    Proceduralni kontrola (Procedural Control)

1) Pozitivni kontrola je metodou RLP spocivajici v pozitivni identifikaci letounu, jeho sledovani a vedeni vzdusnym prostorem. Metoda vyuziva elektronickeho zpusobu kontroly autoritou odpovednou za prislusny vzdusny prostor. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana personalem a technikou MB 2 behem spolecnych misi na serveru MB 2.
    Konkretni forma tohoto zpusobu RLP pri spolecnych akcich MB 2 je:
        a) Stanoviste rizeni letoveho provozu odletu. priletu a priblizeni na jednotlivych zakladnach           (zpravidla TOWER)
        b) Stanoviste GCI behem bojovych letu
        c) Stanoviste FAC popr. AFAC nebo JTAC pri specialnich misich

2) Proceduralni kontrola je metodou RLP vyuzivající kombinace predem stanovenych a spolecne uznavanych narizeni a procedur. Tyto procedury maji byt formulovany tak aby byly nekomplikovane a lehce srozumitelne personalu RLP a posadkam letounu. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana Mapami IFR procedur CAUR FLIP a procedurami v dalsich castech teto publikace.

Meteorologické podmínky pro let podle přístrojů (IMC) (Instrument meteorological conditions) Meteorologické podmínky vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší význačné  oblačné vrstvy, které jsou horší než předepsaná minima meteorologických podmínek pro let za viditelnosti.

Meteorologické  podmínky  pro  let  za  viditelnosti (VMC) (Visual meteorological conditions)
Meteorologické  podmínky  vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší
význačné  oblačné  vrstvy,  které jsou  stejné  nebo lepší než předepsaná minima.

VFR Pravidla pro let za viditelnosti. Pravidla  letu v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC).
 
IFR Pravidla pro let podle pristroju. Pravidla letu jenz umoznuji prislusne vybavenym letounum s prislusne kvalifikovanymi posadkami provadet lety v podminkach pro let podle přístrojů (IMC).

Typy letist podle stupne rizeni letoveho provozu
1)    Rízená letiste. Volaci znaky TOWER, DELIVERY, APPROACH, RADAR.
2)    Nerízená letiste (s aktivni vezi). Volaci znak INFO.

       Zásadní rozdily.
       Nerízená(INFO) poskytuje informace o provozu na letisti a na letistnim okruhu.
       Neudeluje povoleni. Odpovednost za bezpecnost letoveho provozu je u pilota.
       Rízená(TOWER). Poskytuje informace, povoluje procedury a nese odpovednost za bezpecnost
       letoveho provozu v useku sve autority (kontrolni zóne letiste).

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 16 hostů a žádný člen

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Partneři