Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
danvac: Videl bych to podobne, ale jeste bych i pockal nez u toho skonci Early Access.
rocketdog: Já si ho koupím, ale až se dostanu na cenu 20$. Zkusím uplatnit nějaké onusy. Větší cenu pro mně nemá.
PauraCZ: Není duvod to kupovat
danvac: Kupujete nekdo Yak-52?
danvac: Je na čase zase provětrat Albíky: «link»
PauraCZ: Jak si jistě vyzkoušel, v editoru ti parkovací místo přiřadí automaticky, jen volba AUTO. Bugy hlasit na ED
bejvalo: chlapi nejak vybuchuji F18ky na letadlovce na serveru. nejsou spatne prirazeny sloty?
danvac: Nejlépe Su-25 nebo Su-25T.
danvac: Do páteční mise po 20.00 hledáme piloty Mi-8, Su-25, Su-25T, L-39ZA. Má někdo zájem? «link»
PauraCZ: Hornet Warm Up výcvik pro ostatní piloty. 6-7.6 Na TSku od 20:00. Startup, radio, jednoduchá navigace, protiopatření.
Martin2487: Hmm tak jiný ovladač problém nevyřeší, takže poprosím verzi mise bez kouřů. Dík :)
danvac: Kampaň: DCS: Gruzínská válka o Ropu «link»
danvac: «link»
1stCL/Chroustall: Nevíte, kdy se zas budou moci použít všechny bonusy z účtu? Že já ten záliv nekoupil včera... mohl sem ho mit s velkou slevou a dneska už to nejde :D
Martin2487: Díky Paura, za úpravu mise na Perský záliv na MB2. Nyní už se mohu bez problémů připojit :)
danvac: a Persky zaliv 13.5 GB
danvac: update na 2.5.2 16 GB u me
nonik_raf: link na sponzorink «link»
nonik_raf: «link»
danvac: Normandie polet dotaz: «link»
bejvalo: chlapi kde je post se sponzoringem? chtel jsem neco malo poslat, ale uz to nikde nemuzu najit...
danvac: Polet v Normandii: «link»
danvac: Polet Albíků v Nevadě: «link»
PauraCZ: Sbírka na mapu Perského zálivu do DCS. V levém menu sekce sponzoring, tam je cislo uctu. Vybrané finance navíc se využijí k asset packům a chod serveru.
danvac: POlet Albatrosu> «link»
danvac: lukasko: «link»
rocketdog: Vydrž! 9. května je День Победы.
PauraCZ: Vyčkávat na víkendy, kdy sem tam jsou 70% slevy uplatněné jen z bonusu.
bejvalo: pani mam dotaz. nevite jestli ma ED nejake akce kdy jde vyuzit komplet sleva a ne jen tech 15 dolaru. mam tam 32dolaru bonus a vzdycky jde pouzit jen neco
PauraCZ: jako 1.5.2018
PauraCZ: 1.5 Server bude spusten az večer
OKY - CZ -: Noniku prosímtě jaký je heslo na server?
nonik_raf: Provedl jsem update serveru open Beta 2.5.1
danvac: Polet vrtáků: «link»
bejvalo: odpoved uz jsem nasel na foru :) cekat
bejvalo: myslim hlavne letadla
bejvalo: chlapi prosim kde jsou na serveru cile pro jednotlivy strany? daj senejak vyvolavat AIcka? popr. nevite o takove treninkove misi?
danvac: Dalsi polet albatrosu: «link»
Saburo: Díky.
PauraCZ: Saburo: OK trochu jsem to pozměnil, o tomhle bugu jsem věděl. Potřebuju aby tyto věci začaly fungovat, jinak se s tou misi nikam nehnu.
Saburo: Pauro mohl bys prodloužit délku trasy CVN-70 aby se tak často celý svaz neotáčel o 180°. Když se loď otáčí, letadlo na palubě začne klouzat ke straně a s vypnutým motorem je to trochu problém ;)
danvac: Dalsi polet albatrosu bych videl na utery.
danvac: Pokračován poletu Albatrosů: «link»
danvac: Polet Albiku se letiv pondeli v osm. Pripadne pokracovani po domluve v dalsi dny mozne.
danvac: Prosim o přihlášky do poletu Albatrosů: «link»
Svejk: Server opět v provozu
Svejk: Jsem do neděle na horách a bohužel nejde ani vzdálená správa tudíž budeme vědět více až od neděle :(
PauraCZ: NEDĚLE
sadlo57: Hodinu ,den ,týden....
sadlo57: Zdar kdy zhruba pojede server dík

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.1 Definice

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

Gen 2.1 Definice
    Rozsahly vycet definic pojmu z pravidel letoveho provozu by presahoval ramec publikace.
    Uvedeny jsou puze nejzakladnejsi definice ve vztahu k operacnim proceduram pro IFR lety
    na serveru MB 2 v prostredi DCS WOrld.

Služba řízení letového provozu (Air traffic control service)
    Služba poskytovaná za účelem:
        a) zabraňovat srážkám
            1) mezi letadly a
            2) na provozní ploše mezi letadly a překážkami, a
        b) udržovat rychlý a spořádaný tok letového provozu.
        c) vojenska sluzba RLP poskytuje (mimo vedle vyse uvedenych) sluzby umoznujici
           efektivni plneni bojovych ukolu, dekonflikci civilniho a vojenskeho sektoru,
           a maximalni vyuziti zbranovych systemu s durazem na zemezeni CD a fratricidy.
Služba řízení letového provozu je poskytovana kombinaci dvou metod:
    Pozitivni kontrola (Pozitive Control)
    Proceduralni kontrola (Procedural Control)

1) Pozitivni kontrola je metodou RLP spocivajici v pozitivni identifikaci letounu, jeho sledovani a vedeni vzdusnym prostorem. Metoda vyuziva elektronickeho zpusobu kontroly autoritou odpovednou za prislusny vzdusny prostor. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana personalem a technikou MB 2 behem spolecnych misi na serveru MB 2.
    Konkretni forma tohoto zpusobu RLP pri spolecnych akcich MB 2 je:
        a) Stanoviste rizeni letoveho provozu odletu. priletu a priblizeni na jednotlivych zakladnach           (zpravidla TOWER)
        b) Stanoviste GCI behem bojovych letu
        c) Stanoviste FAC popr. AFAC nebo JTAC pri specialnich misich

2) Proceduralni kontrola je metodou RLP vyuzivající kombinace predem stanovenych a spolecne uznavanych narizeni a procedur. Tyto procedury maji byt formulovany tak aby byly nekomplikovane a lehce srozumitelne personalu RLP a posadkam letounu. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana Mapami IFR procedur CAUR FLIP a procedurami v dalsich castech teto publikace.

Meteorologické podmínky pro let podle přístrojů (IMC) (Instrument meteorological conditions) Meteorologické podmínky vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší význačné  oblačné vrstvy, které jsou horší než předepsaná minima meteorologických podmínek pro let za viditelnosti.

Meteorologické  podmínky  pro  let  za  viditelnosti (VMC) (Visual meteorological conditions)
Meteorologické  podmínky  vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší
význačné  oblačné  vrstvy,  které jsou  stejné  nebo lepší než předepsaná minima.

VFR Pravidla pro let za viditelnosti. Pravidla  letu v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC).
 
IFR Pravidla pro let podle pristroju. Pravidla letu jenz umoznuji prislusne vybavenym letounum s prislusne kvalifikovanymi posadkami provadet lety v podminkach pro let podle přístrojů (IMC).

Typy letist podle stupne rizeni letoveho provozu
1)    Rízená letiste. Volaci znaky TOWER, DELIVERY, APPROACH, RADAR.
2)    Nerízená letiste (s aktivni vezi). Volaci znak INFO.

       Zásadní rozdily.
       Nerízená(INFO) poskytuje informace o provozu na letisti a na letistnim okruhu.
       Neudeluje povoleni. Odpovednost za bezpecnost letoveho provozu je u pilota.
       Rízená(TOWER). Poskytuje informace, povoluje procedury a nese odpovednost za bezpecnost
       letoveho provozu v useku sve autority (kontrolni zóne letiste).

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 103 hostů a žádný člen

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

srpen 2018
Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
září 2018
Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři