Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
Saburo: ne pouhé připojení není příčina, to vykopávání souvisí s poškozením Spita, hlavně s poškozením jeho motoru...
PauraCZ: Jako že když si vlezl do Spita tak se lidi odpojili?
Saburo: Dnes se mi asi podařilo vykopnout pár lidí ze serveru, měl jsem Spita a ten je malinko zabugovanej, jestli nebude lepší ho vyjmout ze seznamu než ho dají opraví... Mě to koplo taky.
Choleras: ahoj
Choleras: Mayer
Choleras: ahoj
Svejk: Honza_79 Děkujeme a dost možná tvoji nabídku využijeme. Pokud lítáš přijď si s námi zalítat na ts3. Zatím ahoj
Honza_79: Nedá mi to a musím zareagovat na starý dotaz ohledně češtiny. Češtinu dělám já a co se týče misí je přeložena většina základních misí a kampaní. Bohužel čeština na některé moduly se prozatím není součástí hry – snad se tam brzy dostane. Každopádně pokud někdo chtěl CZ mise k nějakému modulu zkuste napsat.
Paulus: Díky, heslo už mám! :-*
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
ReD6: Ďakujem pekne, znie to celkom ako dobrá výzva :D , nebude to môj prvý modul, už dávnejšie rozmýšlam nad Mig-21. Ale počul som o problémoch s aktiváciou a s letovým modelom.
Martin2487: Za sebe mohu říci, že Mig-21bis,funguje celkem dobře. Ještě je ale co zlepšovat v letovém modelu. Příprav se na to, že nebude vůbec jednoduché se s tím naučit létat. Např. za letu je třeba prakticky neustále nutné trimovat výškovku. Z letounu je také dost omezený výhled. Pokud nejsi zvyklí na umělý horizont ruské provenience (jiné pojetí zobrazení informace o poloze letounu) tak to bude jedna z dalších věcí na které si bude nutné zvyknout. Naučit se správně přistávat bude asi nejtěžší. Jsou tam celkem dobře zpracované cvičné mise takže létat se s tím dá naučit. Vyžaduje to ale hodně trpělivosti! Samozřejmě nevím kolik máš zkušeností s létáním. Pokud by to měl být první modul do DCS tak bych zkusil začít s něčím méně náročným. Jinak je to letoun který má duši a osobně s ním létám velmi rád :)
ReD6: Ahoj, oplatí sa kúpiť modul Mig-21bis? Funguje dobre?
Saburo: na jejich FB, ale jinak je to název serveru malejma písmenama
Petr156: Ahoj , kde bych mohl najít heslo na server?? dík
Redy19: Ahoj, Nevíte proč mě zmizla tak polovička serveru? Mimo jiné i MB2. Díky...
Svejk: VÝZVA!!! pro všechny nově registrované hráče piloty seberte odvahu a přijďte se nám představit na TS3 do místnosti Výcvik. Děkuji za spolupráci čím více nás bude tím lépe. ;)
PauraCZ: Česky přeložené moduly jsou opravdu ty první z nich od F3 až k UH1. Moduly po nich mají tak akorát přeložené ovládaní. Překlad dělají samozřejmě češi.
Unmar: Ještě by mě zajímalo kdo vlastně dělá překlady do DCS. Samy Rusové, nebo to je nějaká kooperace?
Unmar: Zdar pánové. Mám dotaz. Které moduly jsou v češtině, ideálně mají českou kampaň? Mám a-10c a FC3 a ty česky jsou. Pokukuji po L39, a nějakého toho miga bych taky bral
nonik_raf: jasně dojdu na TS dik za info
Svejk: Přijď na ts3 a začni s námi pravidelně lítat a uvidíme kdo se tě ujme. Jinak na závěr tě otestuje PauraCZ
nonik_raf: zdar komu se mam na ts nahlasit chci absolvovat vycvik před vstupem do UVP topganu dik nonik_raf
nonik_raf: Zdar letci jake je heslo na server DCS diky za odpoved
Gimloo: vždy tak na večír kolem 19 až 20 hodiny tam dochází na TS já až ve středu... :)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím! Povedlo se mi prokousat se až sem, přihlášení do TS3 taky OK.. ;-) Až tu někdo bude, stavím se pro další základní informace.. ;-)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím!
Svejk: Už se těším na polet
Svejk: Jako novinku jsem přidal TS3 Viewer do sloupku vpravo jen s tou výjimkou že se tam zobrazují jen obsazené místnosti a hráči v té místnosti. ;) :)
Svejk: Tak snad už bude zase vše ok chyba na stránkách opravena. Mohu pokračovat v dovolené
Deschain: oprava: 9 cervence
Deschain: Budu kupovat Tacview pokrocilou edici, cim vic se toho koupi tim to bude levnejsi + je tam sleva 40% do 9 cervna. takze po vecerech na MB2 me kontaktuje , jsem schopnej to koupit a pak mi poslete kolik to bude stat
=BA=Pali: «link»

Z dnešného lietania :)
Romel_cz: ahoj ,nevíš jak mam zapnout světlo ve hře? jsem se připojil a v kokpitu je tma jak v prdeli.nic nevidim.dĚKUJI
Romel_cz: jak zapnu ve hře světlo.nic v kabině nevidim
Svejk: Budu na ts3 kolem 22:30 kdo bude mít zajem se semnou proletět dejte vědět zde nebo přijďte na ts3 v půl 11 večer do Dcs-Výcvik
Romel_cz: dobrý den přeji
Redy19: Už se těším až se vrátím z letní přestávky. :-D :P
Svejk: Tak co nováčci dáme nějaký společný polet na seznámení se? ;) S menší instruktáží? 8)
Pitti: Ahoj všichni :)
Svejk: Ahoj scházíme se na TS3 ;)
Hrbola80: Ahoj všichni ve spolek a děkuji za přijetí
Svejk: Chystá se veřejná mise, všichni zváni,
neblbni a přidej se!
středa 26. 10. 2017, 22:00
Svejk: Tak jak už ti to jde?
Maty: Jsem na TS 312 TS Server - Úl
Maty: Pro Brava nedaří se mi přihlásit se na TS hlásí mi to chybu ,,Failed to resolve hostname 'ts3.mb2.cz'"
Rapier: Ahoj na zing,cz vyšel článek o leteckých simulátorech «link»
pavel154: O.K. Dík. V tom případě byl by někdo ochoten zítra 23.3. po 20:00 prokonzultovat se mnou na TS některé technické záležitosti DCS?
Svejk: Pavle154 momentálně to nutné není ale pokud budeme opět nuceni ts3 zabezpečit na takto vysoký level tak se k nám nedostaneš

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

    • Avatar uživatele bejvalo
    • Dotaz na skinování (5 Příspěvky)
    • ok. diky moc. zastavim se za vama :) jinak diky za server, jedine schopne...
    • 1 týden 6 dní zpět

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 2.1 Definice

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

Gen 2.1 Definice
    Rozsahly vycet definic pojmu z pravidel letoveho provozu by presahoval ramec publikace.
    Uvedeny jsou puze nejzakladnejsi definice ve vztahu k operacnim proceduram pro IFR lety
    na serveru MB 2 v prostredi DCS WOrld.

Služba řízení letového provozu (Air traffic control service)
    Služba poskytovaná za účelem:
        a) zabraňovat srážkám
            1) mezi letadly a
            2) na provozní ploše mezi letadly a překážkami, a
        b) udržovat rychlý a spořádaný tok letového provozu.
        c) vojenska sluzba RLP poskytuje (mimo vedle vyse uvedenych) sluzby umoznujici
           efektivni plneni bojovych ukolu, dekonflikci civilniho a vojenskeho sektoru,
           a maximalni vyuziti zbranovych systemu s durazem na zemezeni CD a fratricidy.
Služba řízení letového provozu je poskytovana kombinaci dvou metod:
    Pozitivni kontrola (Pozitive Control)
    Proceduralni kontrola (Procedural Control)

1) Pozitivni kontrola je metodou RLP spocivajici v pozitivni identifikaci letounu, jeho sledovani a vedeni vzdusnym prostorem. Metoda vyuziva elektronickeho zpusobu kontroly autoritou odpovednou za prislusny vzdusny prostor. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana personalem a technikou MB 2 behem spolecnych misi na serveru MB 2.
    Konkretni forma tohoto zpusobu RLP pri spolecnych akcich MB 2 je:
        a) Stanoviste rizeni letoveho provozu odletu. priletu a priblizeni na jednotlivych zakladnach           (zpravidla TOWER)
        b) Stanoviste GCI behem bojovych letu
        c) Stanoviste FAC popr. AFAC nebo JTAC pri specialnich misich

2) Proceduralni kontrola je metodou RLP vyuzivající kombinace predem stanovenych a spolecne uznavanych narizeni a procedur. Tyto procedury maji byt formulovany tak aby byly nekomplikovane a lehce srozumitelne personalu RLP a posadkam letounu. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana Mapami IFR procedur CAUR FLIP a procedurami v dalsich castech teto publikace.

Meteorologické podmínky pro let podle přístrojů (IMC) (Instrument meteorological conditions) Meteorologické podmínky vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší význačné  oblačné vrstvy, které jsou horší než předepsaná minima meteorologických podmínek pro let za viditelnosti.

Meteorologické  podmínky  pro  let  za  viditelnosti (VMC) (Visual meteorological conditions)
Meteorologické  podmínky  vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší
význačné  oblačné  vrstvy,  které jsou  stejné  nebo lepší než předepsaná minima.

VFR Pravidla pro let za viditelnosti. Pravidla  letu v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC).
 
IFR Pravidla pro let podle pristroju. Pravidla letu jenz umoznuji prislusne vybavenym letounum s prislusne kvalifikovanymi posadkami provadet lety v podminkach pro let podle přístrojů (IMC).

Typy letist podle stupne rizeni letoveho provozu
1)    Rízená letiste. Volaci znaky TOWER, DELIVERY, APPROACH, RADAR.
2)    Nerízená letiste (s aktivni vezi). Volaci znak INFO.

       Zásadní rozdily.
       Nerízená(INFO) poskytuje informace o provozu na letisti a na letistnim okruhu.
       Neudeluje povoleni. Odpovednost za bezpecnost letoveho provozu je u pilota.
       Rízená(TOWER). Poskytuje informace, povoluje procedury a nese odpovednost za bezpecnost
       letoveho provozu v useku sve autority (kontrolni zóne letiste).

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 75 hostů a jeden člen

  • Choleras

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

únor 2018
Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
březen 2018
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři