Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
danvac: Polet v Normandii: «link»
danvac: Polet Albíků v Nevadě: «link»
PauraCZ: Sbírka na mapu Perského zálivu do DCS. V levém menu sekce sponzoring, tam je cislo uctu. Vybrané finance navíc se využijí k asset packům a chod serveru.
danvac: POlet Albatrosu> «link»
danvac: lukasko: «link»
rocketdog: Vydrž! 9. května je День Победы.
PauraCZ: Vyčkávat na víkendy, kdy sem tam jsou 70% slevy uplatněné jen z bonusu.
bejvalo: pani mam dotaz. nevite jestli ma ED nejake akce kdy jde vyuzit komplet sleva a ne jen tech 15 dolaru. mam tam 32dolaru bonus a vzdycky jde pouzit jen neco
PauraCZ: jako 1.5.2018
PauraCZ: 1.5 Server bude spusten az večer
OKY - CZ -: Noniku prosímtě jaký je heslo na server?
nonik_raf: Provedl jsem update serveru open Beta 2.5.1
danvac: Polet vrtáků: «link»
bejvalo: odpoved uz jsem nasel na foru :) cekat
bejvalo: myslim hlavne letadla
bejvalo: chlapi prosim kde jsou na serveru cile pro jednotlivy strany? daj senejak vyvolavat AIcka? popr. nevite o takove treninkove misi?
danvac: Dalsi polet albatrosu: «link»
Saburo: Díky.
PauraCZ: Saburo: OK trochu jsem to pozměnil, o tomhle bugu jsem věděl. Potřebuju aby tyto věci začaly fungovat, jinak se s tou misi nikam nehnu.
Saburo: Pauro mohl bys prodloužit délku trasy CVN-70 aby se tak často celý svaz neotáčel o 180°. Když se loď otáčí, letadlo na palubě začne klouzat ke straně a s vypnutým motorem je to trochu problém ;)
danvac: Dalsi polet albatrosu bych videl na utery.
danvac: Pokračován poletu Albatrosů: «link»
danvac: Polet Albiku se letiv pondeli v osm. Pripadne pokracovani po domluve v dalsi dny mozne.
danvac: Prosim o přihlášky do poletu Albatrosů: «link»
Svejk: Server opět v provozu
Svejk: Jsem do neděle na horách a bohužel nejde ani vzdálená správa tudíž budeme vědět více až od neděle :(
PauraCZ: NEDĚLE
sadlo57: Hodinu ,den ,týden....
sadlo57: Zdar kdy zhruba pojede server dík
PauraCZ: Záložní Teamspeak pro piloty DCS je na NON MULTI SED MULTA
Gimloo: Zpráva všem příznivcům MB2. Server a TS dočasně nejde z technických důvodů.
NA odstranění závady se pracuje. Doba zpuštění je zatím neurčitá....
Saburo: ne pouhé připojení není příčina, to vykopávání souvisí s poškozením Spita, hlavně s poškozením jeho motoru...
PauraCZ: Jako že když si vlezl do Spita tak se lidi odpojili?
Saburo: Dnes se mi asi podařilo vykopnout pár lidí ze serveru, měl jsem Spita a ten je malinko zabugovanej, jestli nebude lepší ho vyjmout ze seznamu než ho dají opraví... Mě to koplo taky.
Choleras: ahoj
Choleras: Mayer
Choleras: ahoj
Svejk: Honza_79 Děkujeme a dost možná tvoji nabídku využijeme. Pokud lítáš přijď si s námi zalítat na ts3. Zatím ahoj
Honza_79: Nedá mi to a musím zareagovat na starý dotaz ohledně češtiny. Češtinu dělám já a co se týče misí je přeložena většina základních misí a kampaní. Bohužel čeština na některé moduly se prozatím není součástí hry – snad se tam brzy dostane. Každopádně pokud někdo chtěl CZ mise k nějakému modulu zkuste napsat.
Paulus: Díky, heslo už mám! :-*
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
ReD6: Ďakujem pekne, znie to celkom ako dobrá výzva :D , nebude to môj prvý modul, už dávnejšie rozmýšlam nad Mig-21. Ale počul som o problémoch s aktiváciou a s letovým modelom.
Martin2487: Za sebe mohu říci, že Mig-21bis,funguje celkem dobře. Ještě je ale co zlepšovat v letovém modelu. Příprav se na to, že nebude vůbec jednoduché se s tím naučit létat. Např. za letu je třeba prakticky neustále nutné trimovat výškovku. Z letounu je také dost omezený výhled. Pokud nejsi zvyklí na umělý horizont ruské provenience (jiné pojetí zobrazení informace o poloze letounu) tak to bude jedna z dalších věcí na které si bude nutné zvyknout. Naučit se správně přistávat bude asi nejtěžší. Jsou tam celkem dobře zpracované cvičné mise takže létat se s tím dá naučit. Vyžaduje to ale hodně trpělivosti! Samozřejmě nevím kolik máš zkušeností s létáním. Pokud by to měl být první modul do DCS tak bych zkusil začít s něčím méně náročným. Jinak je to letoun který má duši a osobně s ním létám velmi rád :)
ReD6: Ahoj, oplatí sa kúpiť modul Mig-21bis? Funguje dobre?
Saburo: na jejich FB, ale jinak je to název serveru malejma písmenama
Petr156: Ahoj , kde bych mohl najít heslo na server?? dík
Redy19: Ahoj, Nevíte proč mě zmizla tak polovička serveru? Mimo jiné i MB2. Díky...
Svejk: VÝZVA!!! pro všechny nově registrované hráče piloty seberte odvahu a přijďte se nám představit na TS3 do místnosti Výcvik. Děkuji za spolupráci čím více nás bude tím lépe. ;)
PauraCZ: Česky přeložené moduly jsou opravdu ty první z nich od F3 až k UH1. Moduly po nich mají tak akorát přeložené ovládaní. Překlad dělají samozřejmě češi.

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

    • Avatar uživatele PauraCZ
    • Nabídka letadel (7 Příspěvky)
    • Červení stíhači mají zpřístupněná letadla
    • 2 týdnů 4 hodin zpět

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 1.09 Letecké informačni a provozní služby

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.9 Letecké informačni a provozní služby

GEN 1.9.1 Standartní druhy služeb

Na MB2 serveru se poskytují následující druhy služeb, pokud není v ATO/Brífingu určeno jinak:

Letistni sluzba rízení: Tower (Věž)
je odpovědná za fáze letu označené na mapě struktury IFR letu zeleně, červeně, modře a černě. Rídí provoz na plochách letišt (pojízděcí dráhy, rampy, stání, VPD), v kontrolních zónách letišt a odpovídá za řízení příletu do kontrolnich zón letišt. Tím jsou na MB2 sloučeny dvě služby: Ground a Tower.

Odpovědnost věže (na MB2) při startu: Přijetí letového plánu (plánu mise), povolení ke spuštení motoru, povolení pojíždení, povolení vzletu a řízení odletu z kontrolní zóny.

Odpovědnost věže při příletu, přiblížení a přistání: řízení příletu z operační oblasti do kontrolní zóny letište,
řízení přiblížení, přistání a po přistání pohyb na pojíždecích drahách do stání.

Tratová kontrola: GCI.
Rídí provoz během mise (Fáze letu oznacená na mapě struktury IFR letu oranzově, avšak související s bojovou činností). Rozsah činnosti je definován v brífingu mise.

GEN 1.9.2 Nestandartní druhy služeb

Pozemní kontrola: Ground
Je-li poskytována pozemní kontrola, přebírá odpovědnost věže za přijetí letového plánu (plánu mise), povolení ke spuštení motoru a povolení pojíždení na vyčkávací linii aktivni VPD. Po přistáni pak, po opuštení VPD, řídí pohyb na pojížděcích drahách do stání.

Přesný přibližovací radar (PAR): Precission (Přesný)
Na vyzádáni nebo dle brífingu mise je poskytována sluzba presného radarového koncového priblízení.Tato sluzba je odpovedná za fázi letu oznacenou na mapě struktury IFR letu modře.

Podle typu mise mohou být poskytovány speciální služby řízení jako FAC, AFAC, JTAC, specifické pro bojovou činnost.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 24 hostů a jeden člen

  • HoŽo

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

květen 2018
Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
červen 2018
Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři