Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
danvac: Videl bych to podobne, ale jeste bych i pockal nez u toho skonci Early Access.
rocketdog: Já si ho koupím, ale až se dostanu na cenu 20$. Zkusím uplatnit nějaké onusy. Větší cenu pro mně nemá.
PauraCZ: Není duvod to kupovat
danvac: Kupujete nekdo Yak-52?
danvac: Je na čase zase provětrat Albíky: «link»
PauraCZ: Jak si jistě vyzkoušel, v editoru ti parkovací místo přiřadí automaticky, jen volba AUTO. Bugy hlasit na ED
bejvalo: chlapi nejak vybuchuji F18ky na letadlovce na serveru. nejsou spatne prirazeny sloty?
danvac: Nejlépe Su-25 nebo Su-25T.
danvac: Do páteční mise po 20.00 hledáme piloty Mi-8, Su-25, Su-25T, L-39ZA. Má někdo zájem? «link»
PauraCZ: Hornet Warm Up výcvik pro ostatní piloty. 6-7.6 Na TSku od 20:00. Startup, radio, jednoduchá navigace, protiopatření.
Martin2487: Hmm tak jiný ovladač problém nevyřeší, takže poprosím verzi mise bez kouřů. Dík :)
danvac: Kampaň: DCS: Gruzínská válka o Ropu «link»
danvac: «link»
1stCL/Chroustall: Nevíte, kdy se zas budou moci použít všechny bonusy z účtu? Že já ten záliv nekoupil včera... mohl sem ho mit s velkou slevou a dneska už to nejde :D
Martin2487: Díky Paura, za úpravu mise na Perský záliv na MB2. Nyní už se mohu bez problémů připojit :)
danvac: a Persky zaliv 13.5 GB
danvac: update na 2.5.2 16 GB u me
nonik_raf: link na sponzorink «link»
nonik_raf: «link»
danvac: Normandie polet dotaz: «link»
bejvalo: chlapi kde je post se sponzoringem? chtel jsem neco malo poslat, ale uz to nikde nemuzu najit...
danvac: Polet v Normandii: «link»
danvac: Polet Albíků v Nevadě: «link»
PauraCZ: Sbírka na mapu Perského zálivu do DCS. V levém menu sekce sponzoring, tam je cislo uctu. Vybrané finance navíc se využijí k asset packům a chod serveru.
danvac: POlet Albatrosu> «link»
danvac: lukasko: «link»
rocketdog: Vydrž! 9. května je День Победы.
PauraCZ: Vyčkávat na víkendy, kdy sem tam jsou 70% slevy uplatněné jen z bonusu.
bejvalo: pani mam dotaz. nevite jestli ma ED nejake akce kdy jde vyuzit komplet sleva a ne jen tech 15 dolaru. mam tam 32dolaru bonus a vzdycky jde pouzit jen neco
PauraCZ: jako 1.5.2018
PauraCZ: 1.5 Server bude spusten az večer
OKY - CZ -: Noniku prosímtě jaký je heslo na server?
nonik_raf: Provedl jsem update serveru open Beta 2.5.1
danvac: Polet vrtáků: «link»
bejvalo: odpoved uz jsem nasel na foru :) cekat
bejvalo: myslim hlavne letadla
bejvalo: chlapi prosim kde jsou na serveru cile pro jednotlivy strany? daj senejak vyvolavat AIcka? popr. nevite o takove treninkove misi?
danvac: Dalsi polet albatrosu: «link»
Saburo: Díky.
PauraCZ: Saburo: OK trochu jsem to pozměnil, o tomhle bugu jsem věděl. Potřebuju aby tyto věci začaly fungovat, jinak se s tou misi nikam nehnu.
Saburo: Pauro mohl bys prodloužit délku trasy CVN-70 aby se tak často celý svaz neotáčel o 180°. Když se loď otáčí, letadlo na palubě začne klouzat ke straně a s vypnutým motorem je to trochu problém ;)
danvac: Dalsi polet albatrosu bych videl na utery.
danvac: Pokračován poletu Albatrosů: «link»
danvac: Polet Albiku se letiv pondeli v osm. Pripadne pokracovani po domluve v dalsi dny mozne.
danvac: Prosim o přihlášky do poletu Albatrosů: «link»
Svejk: Server opět v provozu
Svejk: Jsem do neděle na horách a bohužel nejde ani vzdálená správa tudíž budeme vědět více až od neděle :(
PauraCZ: NEDĚLE
sadlo57: Hodinu ,den ,týden....
sadlo57: Zdar kdy zhruba pojede server dík

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 34 hostů a žádný člen

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

srpen 2018
Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
září 2018
Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři