Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
lumptom: aha .... přehlídle jsem asi ... každopádně díky
Saburo: Ta freq. je 127,5 v briefingu to je spolu s kanálem TACANu a ICLS.
lumptom: Ahoj, ještě jeden dotaz, včera jsem trénoval s F-18 z CV-74 Stennis, ale nebyl jsem schopen ho kontaktovat přes rádio při návratu .... na jaký frekvenci přijímá věž CV-74? V briefingu to není ...
Martinisko: Ahoj, mohl bych požádat o přístup na TS? Rád bych se přidal do party
Saburo: Požadavek na heslo tam zůstal zapomenut po včerejší misi kampaně, bude to změněno na standard bez hesla.
lumptom: zdar .... chci se zeptat protože jsem to nikde nenašel ... jaý je heslo na server MB2?
PauraCZ: Mas to v PM
Tomas: zdravím,mohl mohl bych požadat o přístup na Ts :)
PauraCZ: Morbo máš zaslaný přístup v PM
Morbo: Zdravim, mohl bych požádat o přístup na TSko a předání informace Paurovi o soukromé zprávě na MB2? Díky :)
PauraCZ: Od září můžete zasednout do lavic(kokpitů) výcviku 1.Flight. Pokračujeme ve Vašich lekcích s tím, co umíte naposledy.
Pro nezúčastněné misí Velké Opakování, budou tyto mise opět dostupné.
PauraCZ: Velké letní slevy v DCS do 14.7. Tak to využijte, hlavně na mapu zálivu ať můžete létat kampaň!
PauraCZ: Draintixi maš to v PMce
Draintix: mohol by som sa pridať, pošlete mi adresu ts3 serveru?
Gimloo: Server má novou IP adresu 88.146.253.14
Saburo: Čau Pauro, až budeš updatovat server, dej prosím nějakou A-8 na Kavkaz, díky.
PauraCZ: Nový Bojový Výcvik v plánovači
Rannisokol: Ahoj poslal by mi nekdo prosim heslo a adresu TS serveru?
PauraCZ: Potřebuju LaFerrari, 10sad gum a asi 100galonů benzínu... přijď na Teamspeak, heslo máš zaslané v soukromé zprávě.
MC76: Ahoj, potřeboval bych nejzákladnějčí informace o komunikaci, připojení, pravidlech... SU-33, SU-27, L-39, a né moc létaný F-15.
Saburo: Nemám fakebuk, tak mohu jen tady, F-14, VF-111 Sundowners 200 "Miss Molly" :)
PauraCZ: Prijd na TS v soukromé zprávě máš adresu a heslo.
Clemex: Čau, byl by možný s vámi začít létat? Nejsem v simulátorech úplný nováček, něco mám nalítaný, ale chtěl bych se naučit víc o postupech, a samozřejmě si nechat poradit. S multiplayerem nemám zkušenosti. Mám L39 a mig 21, ale nebránil bych se pořídit něco jinýho.
Gimloo: Server MB2 je v provozu můžete pařit..letu zdar ;) ;)
PauraCZ: Server MB2 bude offline z důvodu převozu PC do nového působiště.
PauraCZ: Je vybráno. Přes 25l z Vás zaslalo příspěvek na MB2 server. Děkuji moc
PauraCZ: Sbírka na server MB2 400kč viz článek
Gimloo: V google Disku - Skiny na serveru - Byli aktualizovány skín Mi8 všechny . Pak UH-1 přidány nové a opravené Spec taky všechny. A nově přidány L-39C - Itali T7-LOT,N247SG,N2399X :)
rocketdog: Na tom Jakovi trvám!!! :-)
Martin2487: Ta mise co aktuálně běží na serveru neobsahuje F/A-18C !! A chybí tam i jak YAK-52 :D
danvac: lol, ED zlevnilo i predprodej Tomcatu na 63.99. ;-)
Unmar: Zdarec pánové, jaké máte heslo na TS? Díky
PauraCZ: Jistě na to je server mise tvorena
PhenomW10: Da se na servru zalitat jen tak?
PauraCZ: Ola
PhenomW10: Hola
danvac: Letovy plan na dnesni polet nad Normandii: «link»
danvac: Kdo chce na polet po Normandii? «link»
Vigo68: stáhnul ze stránek DCS
ZUMPIAK: Vigo68 ako si nahodil tu beta verziu? :)
PauraCZ: Tak to nastavení pomocníků bere od PC tvůrce mise. Po tom DCS výmazu ovládání se přenastavily tito pomocníci na default 100%. U sebe jsem dal zpět na 0%.
Saburo: Dělaly to Poník a Dora, vyzkoušeno a u obou je to teď v pořádku. Díky Pauro.
HOTELIER: roger that, díky
PauraCZ: Server je restartovaný tak ty vrtulaky zkuste.
PauraCZ: Cau Hotelier hlas se ve středu nebo čtvrtek 20h na TS Gimlovi, udělá s tebou seznamovací let.
HOTELIER: AHoj Pauro, podařilo se mi zaregistrovat u UVP a projít. Čekám na aktivaci fora a mám se ti ozvat o zařazení do výcviku. TS mb2 mám, ale nevím komu se tam mám ozvat a dostal jsem bogey dope na tebe tak poprosím o prvotní help:) Díky moc!
danvac: Paura, kdyz si otevru options z MB2 misi, tak tam je videt ["assistance"] = 100 u WW2 letadel.
Vigo68: tak open beta verze funguje
Vigo68: mam verzi 2.5.3.22176
Vigo68: jedu v release verzi, někde bude asi konflik verzí , zkoušel jsem se připojit na několik jiných free serverů, z 8mi pokusů padal jeden

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 15 hostů a žádný člen

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

prosinec 2019
Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
leden 2020
Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři