Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
danvac: lol, ED zlevnilo i predprodej Tomcatu na 63.99. ;-)
Unmar: Zdarec pánové, jaké máte heslo na TS? Díky
PauraCZ: Jistě na to je server mise tvorena
PhenomW10: Da se na servru zalitat jen tak?
PauraCZ: Ola
PhenomW10: Hola
danvac: Letovy plan na dnesni polet nad Normandii: «link»
danvac: Kdo chce na polet po Normandii? «link»
Vigo68: stáhnul ze stránek DCS
ZUMPIAK: Vigo68 ako si nahodil tu beta verziu? :)
PauraCZ: Tak to nastavení pomocníků bere od PC tvůrce mise. Po tom DCS výmazu ovládání se přenastavily tito pomocníci na default 100%. U sebe jsem dal zpět na 0%.
Saburo: Dělaly to Poník a Dora, vyzkoušeno a u obou je to teď v pořádku. Díky Pauro.
HOTELIER: roger that, díky
PauraCZ: Server je restartovaný tak ty vrtulaky zkuste.
PauraCZ: Cau Hotelier hlas se ve středu nebo čtvrtek 20h na TS Gimlovi, udělá s tebou seznamovací let.
HOTELIER: AHoj Pauro, podařilo se mi zaregistrovat u UVP a projít. Čekám na aktivaci fora a mám se ti ozvat o zařazení do výcviku. TS mb2 mám, ale nevím komu se tam mám ozvat a dostal jsem bogey dope na tebe tak poprosím o prvotní help:) Díky moc!
danvac: Paura, kdyz si otevru options z MB2 misi, tak tam je videt ["assistance"] = 100 u WW2 letadel.
Vigo68: tak open beta verze funguje
Vigo68: mam verzi 2.5.3.22176
Vigo68: jedu v release verzi, někde bude asi konflik verzí , zkoušel jsem se připojit na několik jiných free serverů, z 8mi pokusů padal jeden
Saburo: Ten problém s c++ mám taky u "release" verze. To bude problém DCSka s vzájemnou nekompatabilitou verzí a ne s Vaším serverem. Chtěl jsem vyzkoušet nešťastný asistent ve druhé verzi DCSka a vyhodilo mi to tu chybovou hlášku.
Saburo: O těch problémech s nastavením vím, to mám ošetřené a zkontrolované. Ten asistent mi běží jen u Vás na serveru od včerejšího večera, nikde jinde ani v off-line. Proto sem Ti psal.
Vigo68: ahoj, mám stejnej problém jako zumpiak, po nalogování na serer mi to taky hodí visual c++ runtime error, nevíte někdo co s tím?
PauraCZ: Asistenti se v ME nastavit nedaji. Věc klientů co mají nastaveno ve Speciální záložce. Jelikož DCS poslední dobou vše vrací do defaultu, je třeba se podívat do ¨vlastního nastavení.
Saburo: Čau Pauro, máte na serveru zapnutou asistenci při vzletu? Můžeš na to kouknout a případně to vypnout?
ZUMPIAK: Novy problem :_( ano nahle sa pripojim na server mb2 nabehne mi microsoft visual c++ runtime error. a vypne hru. chyba mi daky mod? pred tym mi to nerobilo :)
OtiZ2: Dik uz to vidim
OtiZ2: resp ake je heslo
OtiZ2: Caute, MB2 serve caucasus je chraneny heslom. preco?
ZUMPIAK: Vdaka hned si s vami zalietam :D
PauraCZ: zebanujem: mb2
Saburo: heslo Ti dají místní na TSku, ale pokud tam nechodíš, zkus název serveru, snad mě za to majitelé nezabanují
ZUMPIAK: Dakujem :) ) funguje. divne je ze sa to nezapne automaticky ako u mig 29 a f15 :D ja som uz bol ozaj na krasky s toho preco to nejde. este hladam heslo od servera v pravidlach ho nemozem najst :P
Saburo: Příďák se natáčí společně se směrovkou. Dá se ale odpojit / připnout pomocí kláves LAlt + Q.
ZUMPIAK: ahojte hram DCS kratku dobu a zakupil som si Flaming Cliffs 3. Pri su 27 a 33 sa mi neda zabacat na zemi. zadne klapky funguju len koliesko v predu sa netoci. neviete prosim poradit co to moze byt? Dakujem vam vopred :)
danvac: PauraCZ, mohl bys nasdilet logy z poslednich crashu MB2 serveru?
danvac: Polet Albatrosů - říjen - «link»
PauraCZ: No to přijď, COOP kampaň už je za dveřmi.
Lt_Burza: Taky se na vás těším. Snad mi to časově vyjde v tomto týdnu ;)
PauraCZ: Burza, kde pak jsi? Už se na tebe na TSku těšíme. Přijď
PauraCZ: Burza: Cau prijd na TS, nekdo s tebou neco zaletne. Mise budou az tak v rijnu.
Lt_Burza: Ahoj, jsem na této stránce nováček. Nikoliv však nováček v létání na simulátoru DCS. Je v nejbližší době naplánována nějaká mise coop v DCS? Rád bych se přidal nebo klidně absolvoval nějaký zkušební let za účelem potvrzení zda-li jsem schopen plnit jak je zadáno :)
danvac: Polet Albatrosů? «link»
Saburo: To vykopávání hráčů po poškození motoru bylo opraveno dlouho před vydáním CW Spita, nic takového už nehrozí. Díky.
PauraCZ: Saburo: Jo můžu, a už Spit funguje v MP? nepadá to jak si psal?
Saburo: Pauro mohl bys dát na mapu místo jednoho klasického Spita jeden CW, když tam teď máte zpět Kavkaz.
danvac: Videl bych to podobne, ale jeste bych i pockal nez u toho skonci Early Access.
rocketdog: Já si ho koupím, ale až se dostanu na cenu 20$. Zkusím uplatnit nějaké onusy. Větší cenu pro mně nemá.
PauraCZ: Není duvod to kupovat
danvac: Kupujete nekdo Yak-52?

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 1.01 Uvod

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.1 Úvod

Preambule
Veškeré následující dokumenty a informace, jak ve formě textové či grafické, se vztahují k a jsou použitelné pouze v herním software DCS World a jeho modulech.V žádném případe nejsou určeny jako učební medium nebo procedury pro reálný letový provoz a navigaci. Všechny mapy a postupy jsou přizpůsobeny možnostem software DCS World a tudíž neaplikovatelné v reálnem letectví a jejich použití tímto nesprávným způsobem je životu nebezpečné.

Organizace vydavající publikace
AIP Letecká Informačni příručka IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie (Aeronautical Information Publication  IFR, DCS World V 1.5 (Georgia) je projektem serveru MB2 hostujícího herni software DCS World a jeho moduly.
'Caucasus Region Flight Information Publication' CAUR FLIP je produkt spolupráce komunit MB2,
Black Eagles, TOPGUN a 312 SQ. Koordinující vydavatel je Papi (MB2) ve spolupraci s Honzou (MB2). Formátovaní elektronického kneeboardu provádí Gimloo (MB2).

Určení a rámec
Cílem dokumentace je poskytnout informaci k letovému provozu v DCS World (nejen na) serveru MB2. Rozhodnutí učinit tak formou Letecké informačni příručky sleduje záměr přiblížit se reálným procedůrám, ale zachovat si přitom herní charakter. Cílem je zábava a ne omílání nekonečných předpisů.

Co je AIP neboli Air Information Publication - česky Letecká Informační příručka. V reálném letectví publikuje každý stát, který je členem ICAO publikaci, obsahující informace nutné k bezpečnému letovému provozu ve vlastním vzdušném prostoru. Obsahem jsou zákonná ustanovení, bezpečnostní předpisy, odchylky od mezinárodních pravidel a dokumentace k letištím na území daného státu. Tyto informace jsou podávány formou textovou a formou mapového materiálu a zpravidla děleny na části VFR a IFR. Rozsah reálných AIP je značný.
Naše AIP Letecká informačni příručka pro Gruzii je zpracovaná podobnou strukturou jako realné AIP, ale její účel a obsah je mirně odlišný:
nechceme poskytovat soubor nekonečných předpisů ani nikomu nic nařizovat. Podáváme informace k postupům, které využíváme při našich online akcích a pro ty, kteři se těmito postupy chtějí řídit vysvětlujeme jak a proč tyto postupy fungují.
Duležité je vědět, že ani v reálném letectví se nikdo Letové Informačni příručky neučí nazpamět.

Co je FLIP neboli Flight Information Publication česky Letová Informačni publikace? Komerční a nebo vojenské autority vydávají mapové soubory pro určité (i mezinárodní) oblasti, koncipované tak aby byly snadno použitelné během letu.
Naše CAUR FLIP (DCS World v. 1.5xx) je mapový soubor obsahující letištní diagramy, mapy standartních přístrojových odletů a přibližení, nouzové procedury a sektorové mapy využívané při společných akcích výše uvedených jednotek v Kavkazskem Regionu (zkratka CAUR - Caucasus Region). V soucasné době sestává z oblasti Gruzie.

Obsah AIP LETECKÉ INFORMACNÍ PRIRUCKY IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie
Cast 1: LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA. Všeobecné informace. Vysvětlení použití materiálů obsažených v Letecké Informačni příručce, komunikační data, navigační data oblastí a letišt s informacemi k IFR procedurám.
Cast 2: CAUR FLIP.

Aplikovane ICAO dokumenty
Příručka je zpracovaná tak, ze simuluje platné procedury ICAO pokud to dovoluje engine hry DCS World.
Procedury vytvořené podle  ICAO Standartu (ICAO Dokument 8168 vol II) jsou označeny v záhlaví zkratkou PANS-OPS.

Publikacni medium
Letecká Informační Příručka IFR, DCS WOrld je publikována na                                                       http://mb2.cz/domains/MB2/index.php/dcs-home
Mapový soubor CAUR FLIP lze stáhnout na https://dl.dropboxusercontent.com/u/62128874/FLIP_DCS.pdf
K dispozici je tez Elektronická Letová informační publikace Kavkazské oblasti CAUR FLIP pro elektronický Kneeboard ve hře DCS World. Elektronický kneeboard vychazi z PDF formatu, ktery je vzdy nejaktualnejsi. Podrobnosti naleznete v casti FLIP CAUR v kapitole Letová informační publikace.

Intervaly zmen
Údaje jsou doplnovány v nepravidelných časových intervalech o nové procedury, opravovány chyby nalezené ve stávajících procedurách apod.
Před každou větsi společnou misí je vhodné stahnout si nejnovějši soubory potřebnych dat z výše uvedených linků.

Zádosti a feedback
Všechny žádosti ohledně dodání CAUR FLIP, hlášeni případných chyb a otázky k procedurám adresujte na forum stránek MB2 nebo do komentářů. Popřípadě kontaktujete vydavatele (Papi, Honza) přímo na TS3 serveru MB2: ts3.mb2cz (Heslo: "precti si pravidla" bez úvozovek, háčků a čárek).

Utajeni
Veškeré informace čerpají z civilních zdroju. Jsou-li simulovány vojenské procedury, pak jsou užity neutajené informace volně přístupné v civilní literatuře nebo na www.

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

GEN 1.03 Meřící systém

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.3 Meřící systém

V použití jsou dva standarty : NATO resp ICAO a Ruský stnadart. NATO(ICAO) užívá imperiální jednotky,
Ruský standart jednotky metrické. Pokud jsou jednotky odlišné, je pred lomítkem ICAO a za lomítkem Ruský standart.

 Měřená veličina  Jednotky           

Vzdálenosti používané v navigaci,

hlášení polohy atd.

 Námořní míle/Kilometry             

Relativně krátké vzdálenosti např. týkající se letiští (délky drah apod.)

 Metry                                                                                  
 Výšky  Stopy/Metry
 Horizontální rychlosti  Uzly/Kilometry za hodinu
 Rychlost větru  Uzly/Metry za sekundu
 Vertikální rychlost  Stopy za minutu/Metry za sekundu
 Směr větru Zeměpisné stupně od meřící stanice k počátku vektoru větru
 Dohlednost včetně dráhové dohlednosti  Kilometry nebo metry
 Verikální dohlednost  Stopy/Metry
 Nastavení výškoměru  palce Hg/Hektopascal
 Teplota  Stupně Celsia
 Hmotnost  Tuny nebo kilogramy (palivo NATO libry)
 Čas  Hodiny a minuty, začínající o půlnoci UTC.

GEN 1.04 Přepočítávací tabulky

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.4 Přepočítávací tabulky

prepocitavaciTabulky

 

GEN 1.06 Komunikační tabulky

 

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.6 Komunikační tabulky

Radiokomunikace probíhá pomocí software Univers Radio a TS3. Univers Radio umožnuje komunikaci pomocí předvolených kanálů a každá jednotka spolupracujicí na tomto AIP má vlastní radiokomunikačni tabulky, odpovidající nastavení Univers Radia příslušným INI souborem.

GEN 1.6.1 Komunikační tabulky 312 SQN

Se svolením Virtualní No.312 (CZ) SQN poskytujeme jejich Komunikační tabulku.

COMM LIST 312 SQ v. 1.01

commTables 312sqd A4

 

GEN 1.6.2 Komunikační tabulky TOP GUN

Komunikační tabulky užívané v misích organizovanych skupinou TOP GUN.

Tabulka 1 VHF / UHF                                                   Tabulka 2 FM

commTables TopGun A4 01commTables TopGun A4 02

GEN 1.07 Mapové značky

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.7 Mapové značky

MapoveZnacky 01MapoveZnacky 02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MapoveZnacky A403

GEN 1.08 Letecké mapy

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.8 Letecké mapy

GEN 1.8.1 Úvod

Nedilnou soucasti proceduralni kontroly letoveho provozu jsou mapy obsahujici udaje dulezite pro spravne
provadeni procedur. Pouziti map usnadnuje praci pilotum i kontrolorum a snizuje objem radiokomunikace v rizene zone. RLP na MB2 serveru poskytuje nasledujici mapy relevantni pro ruzne faze IFR letu:

Letistni diagramy
Standartni odlety podle pristroju
Pristrojova priblizeni a
Sektorove mapy


Ostatni faze letu jsou rizeny zpravidla pozitivni kontrolou (TOWER, GCI) kombinovanou specialnimi mapami podle brifingu mise.

GEN 1.8.2 Typy map podle fáze letu

Letistni diagramy
Pro orientaci pri pohybu na stojánkách, rampách, pojázdecich drahach pred vzletem a po pristání.

Standartni odlety podle pristroju a Pristrojova priblizeni
V procedurach daných jmenem map.

Sektorove mapy
Slouzi k orientaci v organizaci vzdusného prostoru v dané oblasti (v nasem prípade Gruzie).

GEN 1.8.3 Struktura map
Mapy mají jednotnou datovou a grafickou strukturu na základe mezinarodne uznávanych standartu (napr ICAO).
Mapu mozno rozdelit na nekolik cástí:

Zahlavi
Obsah: Identifikace standartu procedury, nazev procedury, nazev letiste, nadm. vyska letiste.

Horni datová cást
Obsah: Radiokomunikacni a radionavigacni data. Parametry drah relevantni pro danou proceduru.

Mapova cast (jedna popr dve)
Obsahuje mapu procedury nebo letiste, zakreslenou schematicky a za pouziti standartizovanych symbolu a znacek. Mapova cast muze mit horizontalni a vertikalni cast (mapa Priblizeni podle pristroju).

Spodni datová cást
Minima, pouzitelne delky VPD, geograficke udaje a doplnkove bezpecnostni poznamky resp. verbalni popis procedur. Jmeno procedury, jmeno letiste, jmeno vydavajici agentury, datum platnosti, typ poslednich zmen, koordinaty referncniho bodu letiste.

Struktutra Letistniho diagramu


Struktura mapy Standartniho pristrojoveho odletu

senaki Enzo1E2W 2

Struktura mapy pristrojoveho priblizeni

 senaki ILS09 3

GEN 1.09 Letecké informačni a provozní služby

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.9 Letecké informačni a provozní služby

GEN 1.9.1 Standartní druhy služeb

Na MB2 serveru se poskytují následující druhy služeb, pokud není v ATO/Brífingu určeno jinak:

Letistni sluzba rízení: Tower (Věž)
je odpovědná za fáze letu označené na mapě struktury IFR letu zeleně, červeně, modře a černě. Rídí provoz na plochách letišt (pojízděcí dráhy, rampy, stání, VPD), v kontrolních zónách letišt a odpovídá za řízení příletu do kontrolnich zón letišt. Tím jsou na MB2 sloučeny dvě služby: Ground a Tower.

Odpovědnost věže (na MB2) při startu: Přijetí letového plánu (plánu mise), povolení ke spuštení motoru, povolení pojíždení, povolení vzletu a řízení odletu z kontrolní zóny.

Odpovědnost věže při příletu, přiblížení a přistání: řízení příletu z operační oblasti do kontrolní zóny letište,
řízení přiblížení, přistání a po přistání pohyb na pojíždecích drahách do stání.

Tratová kontrola: GCI.
Rídí provoz během mise (Fáze letu oznacená na mapě struktury IFR letu oranzově, avšak související s bojovou činností). Rozsah činnosti je definován v brífingu mise.

GEN 1.9.2 Nestandartní druhy služeb

Pozemní kontrola: Ground
Je-li poskytována pozemní kontrola, přebírá odpovědnost věže za přijetí letového plánu (plánu mise), povolení ke spuštení motoru a povolení pojíždení na vyčkávací linii aktivni VPD. Po přistáni pak, po opuštení VPD, řídí pohyb na pojížděcích drahách do stání.

Přesný přibližovací radar (PAR): Precission (Přesný)
Na vyzádáni nebo dle brífingu mise je poskytována sluzba presného radarového koncového priblízení.Tato sluzba je odpovedná za fázi letu oznacenou na mapě struktury IFR letu modře.

Podle typu mise mohou být poskytovány speciální služby řízení jako FAC, AFAC, JTAC, specifické pro bojovou činnost.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 235 hostů a žádný člen

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

listopad 2018
Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
prosinec 2018
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři